POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI DE PROTECTIE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
A. Aspecte generale. Scopul politicii
J.T. INTERNATIONAL (ROMANIA) SRL – JTI (cu sediul social in Bucuresti, Sector 2,
Bd. Dimitrie Pompei, 9-9A) care distribuie pe piata din Romania marcile de
produse: Winston, Sobranie, Camel, Winchester, Benson & Hedges, LD considera
confidentialitatea si protectia datelor cu caracter personal (“Datele”) o
componenta esentiala in desfasurarea activitatii sale.
Aceasta politica si masurile de protectie a Datelor urmaresc prelucrarea Datelor
in mod responsabil, in conformitate cu scopurile declarate, cu dispozitiile
legale nationale si europene privind protectia Datelor (precum dar fara a se
limita la Legea 506/2004 si Regulamentul 679/2016 - GDPR), inclusiv cu
asigurarea confidentialitatii, integritatii, disponibilitatii si securitatii
Datelor.
Datele dvs. sunt stocate pe servere din Uniunea Europeana / Spatiul Economic
European. JTI permite imputernicitilor sai prelucrarea acestora in Uniunea
Europeana / Spatiul Economic European. Aplicatiile utilizate sunt gazduite
pe servere din Romania, Irlanda si Germania. Mai multe detalii se pot gasi in
capitolul “Destinatari sau categoriile de destinatari”.
Politica detaliaza Principiile ce stau la baza prelucrarii Datelor, Scopurile si
Temeiurile juridice ale prelucrarii Datelor si perioada de pastrare a Datelor,
Categoriile de Persoane vizate si de Date, Categoriile de destinatari carora le
vor fi dezvaluite Datele, Drepturile persoanelor vizate si modalitatile de
exercitare a drepturilor, Securitatea Datelor, Masuri tehnice si organizatorice.
B. Principii de prelucrare a Datelor
Datele vor fi:
- Prelucrate in mod legal, echitabil si transparent.
- Colectate in scopuri determinate, explicite si legitime.
- Adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar in raport cu scopurile
prelucrarii.
- Exacte si, acolo unde este necesar, actualizate, astfel incat Datele incorecte
sa fie sterse sau corectate fara intarziere.
- Pastrate într-o forma ce permite identificarea persoanei vizate pe o perioada
care nu depaseste perioada pentru care Datele sunt necesare indeplinirii
scopurilor in care sunt prelucrate.
- Pastrate intr-o forma care asigura securitatea adecvata, inclusiv protectia
impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii,
distrugerii sau a deteriorarii accidentale, prin luarea masurilor tehnice si
organizatorice corespunzatoare (a se vedea Sectiunea “Securitatea Datelor.
Masuri tehnice si organizatorice”).
C. Scopurile, temeiurile juridice ale prelucrarii Datelor si durata de
pastrare a Datelor
JTI colecteaza date cu caracter personal de la consumatorii adulti fumatori
pentru urmatoarele scopuri:
1. Participarea la campaniile promotionale derulate de JTI pentru produsele din
portofoliul sau (pe website-urile dedicate sau prin intermediul Brand
Ambasadoarelor/Ambasadorilor) in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
Acest scop include in mod nelimitativ prelucrarile privind participarea efectiva
a consumatorilor adulti fumatori la campaniile promotionale (e.g. creare cont in
Platforma MyPass), acordarea de premii catre castigatori, sesizarile prin
Infoline /email/posta privind derularea campaniilor promotionale.
Temei juridic: interesul legitim de a asigura participarea la campaniile
promotionale a consumatorilor adulti fumatori reali si oferirea unor beneficii /
premii consumatorilor adulti fumatori.
Durata de pastrare: 3 ani de la data incetarii campaniei promotionale la care au
participat consumatorii adulti fumatori. Prin exceptie, in cazul in care
inregistreaza sesizari cu privire la derularea campaniilor promotionale dupa
incetarea acestora, cei 3 ani se vor calcula de la data primirii ultimei
sesizari.
2.Justificarea din punct de vedere fiscal a acordarii premiilor catre
consumatorii adulti fumatori castigatori ai campaniilor promotionale desfasurate
pentru produsele din portofoliul JTI si declararea catre autoritatile fiscale,
inclusiv retinerea la sursa a impozitului pe veniturile din premii cu o valoare
mai mare de 600 de lei.
Temei juridic: indeplinirea obligatiilor JTI ce ii revin in conformitate cu
legislatia fiscala in vigoare.
Durata de pastrare: 10 ani de la data de 1 iulie a anului imediat urmator anului
in care s-a acordat premiul sau, dupa caz, s-a declarat impozitul pe venit la
autoritatile fiscale.
3. Marketing - transmiterea de comunicari comerciale catre consumatorii adulti
fumatori participanti la campaniile promotionale derulate de JTI pentru
produsele din portofoliul sau, in functie de mijloacele de comunicare selectate
de acestia: telefon, email, adresa postala, inclusiv pe baza profilurilor create
in functie de: preferintele acestora, frecventa de participare la campaniile
promotionale, momentul participarii la o campanie promotionala.
Temei juridic: consimtamantul liber exprimat pentru fiecare mijloc de comunicare
(telefon, email, adresa postala) si dublu confirmat conform formularului /
contului de participare.
Durata de pastrare: 2 ani de la data exprimarii acordului de a primi comunicari
comerciale.
4. Cercetare / studii de piata cu privire la consumatorii adulti fumatori
participanti la campaniile promotionale derulate de JTI pentru produsele din
portofoliul sau.
Temei juridic: consimtamantul liber exprimat.
Durata de pastrare: 2 ani de la data exprimarii acordului de a participa la
cercetare / studii de piata.
5. Prevenirea, identificarea si sanctionarea acelor consumatori adulti fumatori
care, prin nerespectarea prevederilor regulamentelor, incearca sa isi creeze
conturi multiple sau conturi cu date false/incorecte in platforma MyPass in
vederea obtinerii in mod fraudulos de premii in detrimentul consumatorilor
adulti fumatori care actioneaza in mod corect si cu respectarea intocmai a
prevederilor regulamentelor campaniilor promotionale, precum si asigurarea
acuratetii si corectitudinii datelor consumatorilor adulti fumatori din baza de
date a JTI (aceasta include dar fara se limita la: verificarea corectitudinii
datelor consumatorilor adulti fumatori care isi creaza cont in Platforma MyPass,
a Datelor din conturile create in MyPass).
Temei juridic: interesul legitim de a asigura respectarea prevederilor
regulamentelor campaniilor promotionale, un comportament corect si licit al
consumatorilor adulti fumatori si o baza de date cu caracter personal ale
consumatorilor adulti fumatori, actuala si corecta.
Durata de pastrare: 3 ani pentru Datele corecte si actualizate, aferente
contului creat de consumator in MyPass, respectiv 120 de zile pentru datele din
copia actului / cartii de identitate.
In mod exceptional, JTI va putea pastra Datele pentru o perioada care
depaseste duratele descrise mai sus, in cazul in care va fi necesar ca acestea
sa fie utilizate in scopul indeplinirii unor activitati judiciare, in
cadrul unui litigiu sau unui dosar, pe perioada expres prevazuta de lege sau
dispusa de autoritati sau in cazul in care in care legea nu prevede /
autoritatea nu dispune, pe o perioada de maxim 10 ani de la data sesizarii /
declansarii litigiului /situatiei conflictuale.
La expirarea duratelor de pastrare a Datelor, JTI va sterge Datele care ar putea
permite identificarea consumatorilor adulti fumatori (nume, prenume, data
nasterii, sexul, numarul de telefon, adresa de email, adresa de domiciliu, IP
copie act / carte de identitate), urmand a folosi, in mod anonimizat, restul
datelor agregate (oras, judet, marca si varianta de produs preferata, codurile
de participare, identificator validare consumator) pentru a efectua analize
statistice.
Identificatorul validare consumator este o cheie ireversibila alcatuita din
urmatoarele Date de pe actul / cartea de identitate: codul numeric personal,
seria si numarul actului, nume, prenume, data nasterii si sex. Pe baza acestui
identificator nu se pot recrea Datele consumatorului.
D. Categoriile de Persoane vizate si de Date prelucrate
Persoane vizate: consumatorii adulti fumatori, participanti la campaniile
promotionale derulate pentru produsele din portofoliul JTI care isi creeaza
conturi / completeaza formulare de participare la campaniile promotionale
derulate pentru produsele din portofoliul JTI (pe website-urile dedicate – prin
crearea unui cont in Platforma MyPass sau prin intermediul Brand Ambasadoarelor
/ Ambasadorilor din unitatile comerciale) sau care transmit sesizari cu privire
la participare pe website-uri sau prin intermediul mijloacelor comunicate in
cadrul regulamentelor campaniilor promotionale.
Categoriile de Date colectate in functie de scop
Scop: Participarea la campaniile promotionale derulate de JTI
Date: Nume si prenume, Data nasterii, Sex, Numar de telefon, Adresa de
domiciliu, preferinte: Marca si varianta de produs preferata si, optional, marca
si varianta de produs ocazionala (alta decat cea preferata, cea pe care o
consuma ocazional), alte date oferite de consumatorul adult fumator in cazul
sesizarilor cu privire derularea campaniei promotionale, inregistrarea
convorbirilor telefonice intre consumatorul adult fumator si operatorii
serviciilor de suport, continutul e-mail-urilor trimise de consumatorul adult
fumator, copia digitala a scrisorilor venite de la consumatorul adult fumator pe
adresa de contact precum si discutia interactiva intre consumatorul adult
fumator si operatorul serviciului Infoline prin intermediul chat-ului.
Suplimentar fata de Datele descrise mai sus, vor fi obtinute si alte informatii
precum: codurile de participare, premiile castigate, unitatea comerciala de unde
s-a ridicat premiul castigat, adresa de livrare a premiului castigat sau adresa
IP de unde consumatorul a accesat website-urile campanilor promotionale.
Scop: Justificarea din punct de vedere fiscal a acordarii premiilor catre
consumatorii adulti fumatori castigatori si declararea catre autoritatile
fiscale, inclusiv retinerea la sursa a impozitului pe veniturile din premii cu o
valoare mai mare de 600 de lei.
Date: Nume si prenume, Data nasterii, Sex, Numar de telefon, Adresa de
domiciliu, codurile de participare, premiile castigate, CNP si serie CI (pe baza
de copie de pe CI, doar pentru premiile cu o valoare mai mare de 600 lei,
exclusiv in scopul declararii si retinerii la sursa a impozitului pe venitul din
premii in conformitate cu prevederile legislatiei fiscale in vigoare).
Scop: Marketing - transmiterea de comunicari comerciale catre consumatorii
adulti fumatori participanti la campaniile promotionale derulate de JTI pentru
produsele din portofoliul sau.
Date: Nume si prenume, Data nasterii, Sex, Numar de telefon, Adresa de email,
Adresa de domiciliu, preferinte: Marca si varianta de produs preferat, obiceiuri
si, optional, marca si varianta de produs ocazionala (alta decat cea preferata,
respectiv cea pe care o consuma ocazional). Suplimentar fata de Datele descrise
mai sus, vor fi obtinute si alte informatii, precum: codurile de participare,
premiile castigate, unitatea comerciala de unde s-a ridicat premiul castigat,
vor fi create profiluri ale consumatorilor luandu-se in considerare:
preferintele exprimate in cadrul participarii la campaniile promotionale,
frecventa de participare la campaniile promotionale si momentul
participarii.
Scop: cercetare/studii de piata
Date: Nume si prenume, Data nasterii, Sex, Numar de telefon, Adresa de email,
Adresa de domiciliu/corespondenta, preferinte: Marca si varianta de produs
preferata si, optional, Marca si varianta de produs ocazionala (alta decat cea
preferata, respectiv cea pe care o consuma ocazional), vor fi create profiluri
ale consumatorilor adulti fumatori luandu-se in considerare si preferintele
exprimate in cadrul participarii la campaniile promotionale, frecventa de
participare la campaniile promotionale si momentul participarii.
Scop: Prevenirea, identificarea si sanctionarea acelor consumatori
adulti fumatori care, prin nerespectarea prevederilor regulamentelor campaniilor
promotionale, incearca sa isi creeze conturi multiple sau conturi cu date
false/incorecte in platforma MyPass in vederea obtinerii in mod fraudulos de
premii in detrimentul consumatorilor adulti fumatori care actioneaza in mod
corect si cu respectarea intocmai a prevederilor Regulamentelor campaniilor
promotionale, precum si asigurarea acuratetii si corectitudinii datelor
consumatorilor adulti fumatori din baza de date a JTI.
Date: Nume si prenume, Data nasterii, Sex, Adresa de domiciliu, IP, Data, ora,
minutul si secunda fiecarei interactiuni a consumatorului cu platformele JTI,
precum si alte date analizate / extrase din copia actului / cartii de identitate
(CNP, seria si numarul actului/cartii de identitate, domiciliul, valabilitatea
actului / cartii de identitate).
E. Destinatarii sau categoriile de destinatari
JTI prelucreaza Datele furnizate de dvs. si le va dezvalui exclusiv urmatoarelor
categorii de destinatari:
1. Angajati proprii implicati in realizarea scopurilor pentru care se
prelucreaza Datele.
2. Imputerniciti:
a. Pentru scopurile: Participarea la campaniile promotionale derulate de
JTI pentru produsele din portofoliul sau, justificarea din punct de vedere
fiscal a acordarii premiilor catre consumatorii adulti fumatori castigatori in
campaniile promotionale desfasurate pentru produsele din portofoliul JTI
si declararea catre autoritatile fiscale, inclusiv retinerea la sursa a
impozitului pe veniturile din premii cu o valoare mai mare de 600 de lei si
marketing - transmiterea de comunicari comerciale: 3nyble Technologies SRL,
Webtailors SRL, Mercury360 Communications SRL, TRADE ACTIVATION GROUP SRL.
Pentru procesul de trimitere de comunicari comerciale prin email si telefon,
3nyble Technologies SRL va folosi solutii de transmitere automatizata a
mesajelor comerciale in functie de profilul consumatorului, frecventa de
participare la campaniile promotionale si activitatea desfasurata de
consumatorul adult fumator pe website-ul dedicat campaniei promotionale sau cu
ocazia activitatilor promotionale derulate de Brand Ambasadoare/Ambasadori.
Acestea vor fi operate exclusiv de 3nyble Technologies si vor avea acces limitat
la urmatoarele Date: prenume, numar de telefon si adresa de email ale
consumatorilor adulti fumatori care au fost de acord sa primeasca din partea JTI
comunicari comerciale prin email si /sau telefon. La aplicatii ar putea
avea acces din Irlanda, exclusiv din punct de vedere tehnic, angajati din grupul
de societati JTI sau angajati ai unor terti (furnizor al grupului de societati
JTI - Adobe Systems Software Ireland Ltd/ Marketo EMEA Ltd.- un
sub-imputernicit al 3nyble Technologies SRL). Aplicatiile si Datele
accesate sunt stocate pe servere din Irlanda.
In mod exceptional, pentru scopul Participarea la campaniile promotionale
derulate de JTI pentru produsele din portofoliul sau, anumite Date ale
castigatorilor adulti fumatori pot fi prelucrate si de catre societatile: Lion
Communication Services SRL, FCB Bucharest SRL, Red Agency SRL in vederea
anuntarii publice pe website-urile dedicate campaniilor promotionale a
castigurilor si castigatorilor si / sau a acordarii premiilor castigate.
b. in scopul efectuarii de studii / cercetare de piata: 3nyble Technologies,
Mappers Consult SRL, Ipsos Research SRL.
c. Pentru scopul Prevenirea, identificarea si sanctionarea acelor
consumatori adulti fumatori care, prin nerespectarea prevederilor regulamentelor
campaniilor promotionale, incearca sa isi creeze conturi multiple sau conturi cu
date false/incorecte in platforma MyPass in vederea obtinerii in mod fraudulos
de premii in detrimentul consumatorilor adulti fumatori care actioneaza in mod
corect si cu respectarea intocmai a prevederilor Regulamentelor campaniilor
promotionale, precum si asigurarea acuratetii si corectitudinii datelor
consumatorilor adulti fumatori din baza de date a JTI: 3nyble Technologies
SRL si Webtailors SRL sau angajati ai grupului de societati JTI (inclusiv ai
furnizorului global al acestuia: Arm Cloud Services Ltd.).
3. Autoritati: in vederea executarii obligatiilor si drepturilor ce ii revin JTI
/ le revin autoritatilor, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
4. Alti operatori / imputerniciti / sub-imputerniciti - societati din grupul JTI
sau terti furnizori de servicii globale ai grupului de societati JTI (Adobe
Systems Software Ireland Ltd., Arm Cloud Services Ltd sau terti furnizori ai JTI
Romania sau ai imputernicitilor acestuia (de ex. de servicii de curierat, pentru
livrarea premiilor catre castigatorii consumatori adulti fumatori; de auditare
si verificare a serviciilor prestate de imputerniciti, de testare si respectare
a masurilor de securitate a prelucrarii Datelor, organizatori de evenimente
pentru prelucrarea invitatiilor oferite ca premii).
Datele dvs. sunt stocate pe servere din Uniunea Europeana / Spatiul Economic
European, in Romania, Irlanda si Germania.
Pentru stocarea datelor, JTI va folosi o solutie locala si una globala de
stocare si management a Datelor, prima pusa la dispozitia JTI de 3nyble
Technologies SRL si cea de-a doua pusa la dispozitie de JTI SA (societate din
grupul de societati JTI) dezvoltata si gazduita de societatea Arm Cloud Services
Ltd. Solutia locala va fi gazduita pe servere din Romania, cea globala pe
servere din Germania. Ambele solutii vor fi operate de imputernicitul JTI din
Romania: 3nyble Technologies SRL. La solutia globala si la Date va putea avea
acces din Germania exclusiv din punct de vedere tehnic, societatea care o
administreaza – Arm Cloud Services Ltd.
F. Drepturile persoanelor vizate
In conformitate cu prevederile legislatiei nationale si europene in vigoare,
consumatorilor adulti fumatori participanti la campaniile promotionale pentru
produsele din portofoliul JTI, le sunt garantate anumite drepturi expres
prevazute de legislatia aplicabila datelor cu caracter personal. Unele drepturi
nu sunt absolute, fiind supuse unor exceptii sau limitari. Informatii
suplimentare cu privire la drepturile persoanelor vizate se pot obtine si la
Autoritatea Nationala de Supraveghere a prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
cu sediul in Bucuresti, Bd. G-ral Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, tel:
03180559211/0318059212 sau pe website-ul acesteia: www.dataprotection.ro.
Datele vor fi furnizate in mod gratuit. Inainte de trimite JTI o cerere,
consumatorul adult fumator solicitant va trebui sa analizeze cu atentie
continutul cererii. JTI va raspunde cat de curand posibil. Termenul de raspuns
este o luna de la data primirii cererii, daca solicitarea nu necesita o
prelungire a termenului, caz in care JTI va informa in mod corespunzator
solicitantul consumator adult fumator.
Daca un consumator adult fumator refuza sa prezinte documentele si informatiile
solicitate de JTI sau de imputernicitii acestuia, JTI-ul nu va putea lua in
considerare cererea respectiva.
Dreptul de a obtine o confirmare din partea JTI cu privire la prelucrarea
Datelor care ii privesc si, in caz afirmativ, acces la Datele respective si la
urmatoarele informatii privind prelucrarea Datelor: scop, categorii de Date,
destinatari, perioada de stocare/pastrare, drepturi, existenta unui proces
decizional automatizat si crearea de profiluri.
Pentru mai multe informatii legate de prelucrarea Datelor, indiferent de
mijlocul de participare la campaniile promotionale ale JTI (prin website sau
prin intermediul Brand Ambasadoarelor/Ambasadorilor) consumatorul adult fumator
ne poate scrie la adresa dataprotection@3nyble.com sau poate sa contacteze
Infoline la numarul 021.529.71.11 (numar cu tarif normal, programul de
functionare: luni - vineri, interval orar 09:00 - 18:00, cu exceptia
sarbatorilor legale).
Fiecare consumator adult fumator care se inregistreaza pe website-urile
campaniilor promotionale ale JTI, are acces la Datele colectate pentru
participare la campania promotionala in sectiunea “Contul meu”, disponibil pe
durata campaniei promotionale.
Se pot solicita copii ale inregistrarilor pe suport hartie si electronic despre
Datele pe care JTI le prelucreaza. Pentru a solutiona cererea primita, JTI poate
solicita o dovada a identitatii consumatorului adult fumator sau a unor Date si
informatii suplimentare pentru a putea identifica Datele solicitate.
JTI nu va furniza decat Datele care privesc consumatorul adult fumator
solicitant, nu si ale altor persoane. Consumatorul adult fumator va trebui sa
precizeze exact in cererea de acces datele pe care le solicita, iar in cazul in
care nu rezulta in mod clar care sunt Datele, JTI poate reveni si solicita noi
date pentru clarificarea cererii.
Dreptul de a primi Datele furnizate (nu si alte date) intr-un format structurat,
utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si dreptul ca aceste date
sa fie transmise direct altui operator.
Pentru exercitarea acestui drept, orice consumator adult fumator poate sa
solicite Datele pe care JTI le-a colectat, indiferent de mijlocul de participare
la campaniile promotionale ale JTI (pe website sau prin intermediul Brand
Ambasadoarelor/Ambasadorilor) scriind la adresa dataprotection@3nyble.com sau
contactand Infoline la numarul 021.529.71.11 (numar cu tarif normal, program de
functionare: luni – vineri, interval orar 09:00 - 18:00, cu exceptia
sarbatorilor legale) si urmand instructiunile primite.
Dreptul de a se opune prelucrarii Datelor, crearii profilurilor sau unui
proces automatizat de decizie, cu exceptia cazurilor cand prelucrarea Datelor
serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al
JTI.
Atunci cand prelucrarea Datelor se efectueaza pentru transmiterea de comunicari
comerciale / efectuarea de studii de piata, consumatorul adult fumator are
dreptul de a se opune prelucrarii in orice moment.
Orice consumator adult fumator inregistrat in baza de date a JTI poate sa isi
modifice acordul pentru transmiterea de comunicari comerciale si efectuarea de
cercetare / studii de piata prin una din urmatoarele metode:
Daca are cont creat pe website, accesand pe durata campaniei promotionale,
sectiunea “Contul meu” de pe website-ul de campanie promotionala la care a
participat;
Accesand link-ului de “Dezabonare/ retragere consimtamant” din SMS-ul
primit;
Accesand link-ului de “Dezabonare/retragere consimtamant” din emailul
primit;
Trimitand un email pe adresa dataprotection@3nyble.com sau contactand
Infoline la numarul 021.529.71.11 (numar cu tarif normal, programul de
functionare este de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 - 18:00, cu
exceptia sarbatorilor legale) si urmand instructiunile primite.
Dreptul de a obtine corectarea, fara intarzieri nejustificate, a Datelor
inexacte. Rectificarea va fi comunicata de JTI fiecarui imputernicit caruia i-au
fost transmise Datele.
Rectificarea Datelor poate fi efectuata de catre consumatorul adult fumator
participant la campaniile promotionale pentru produse din portofoliul JTI:
Contactand Infoline la numarul 021.529.71.11 (numar cu tarif normal,
programul de functionare este de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 -
18:00, cu exceptia sarbatorilor legale), caz in care pentru a ne asigura ca
solicitantul este chiar detinatorul Datelor, acesta ne va pune la dispozitie
documentele si informatiile solicitate si va urma instructiunile primite.
In cazul in care si-a creat cont pe website, editand/modificand urmatoarele Date
(cu exceptia numarului de telefon) o singura data per campanie promotionala la
care participa: nume, prenume, data nasterii, sex-ul, adresa de email, adresa de
domicliu, acordul de marketing/cercetare sau studii de piata, marca si varianta
de produs preferata si, optional, marca de produs ocazionala si varianta marca
de produs ocazionala (alta decat cea preferata, respectiv cea pe care o consuma
ocazional) din sectiunea “Contul meu” pana cand acesta castiga un premiu intr-o
campanie promotionala aflata in desfasurare. Dupa acest moment, consumatorul
adult fumator poate sa isi editeze doar optiunea cu privire la acordul de
marketing / studii cercetare de piata din sectiunea “Contul meu” pana la
sfarsitul campaniei promotionale. Altfel, va trebui sa contacteze Infoline la
numarul 021.529.71.11. Mai multe detalii gasiti in “Conditii de utilizare
MyPass”.
Dreptul de a solicita stergerea Datelor, fara intarzieri nejustificate. JTI are obligatia de a le sterge in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive:
Datele nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost
colectate sau prelucrate;
Consumatorul adult fumator isi retrage consimtamantul si nu exista niciun alt
temei juridic pentru prelucrare;
Consumatorul adult fumator se opune prelucrarii si nu exista interese legitime
care sa prevaleze;
Datele au fost prelucrate ilegal;
Datele trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale;
Datele au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii
informationale.
Orice consumator adult fumator indiferent de mijlocul de participare la
campaniile promotionale ale JTI (pe website sau prin intermediul Brand
Ambasadoarelor/Ambasadorilor) poate sa ceara stergerea datelor cu caracter
personal urmand una din metodele de mai jos:
Trimitand un email la adresa dataprotection@3nyble.com si urmand instructiunile
primite.
Contactand Infoline la numarul 021.529.71.11 (numar cu tarif normal, program de
functionare: luni - vineri in interval orar 09:00 - 18:00, cu exceptia
sarbatorilor legale) si urmand instructiunile primite.
Dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in una din situatiile:
Consumatorul adult fumator contesta exactitatea Datelor;
Prelucrarea este ilegala, iar consumatorul adult fumator se opune stergerii
datelor cu caracter personal, solicitand in schimb restrictionarea;
JTI nu mai are nevoie de Date in scopul prelucrarii, dar consumatorul
adulfumator t i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui
drept in instanta;
Consumatorul adult fumator s-a opus prelucrarii pentru intervalul de timp
in care se verifica daca drepturile legitime ale JTI prevaleaza asupra celor ale
persoanei respective.
Pentru mai multe informatii legate de restrictionarea prelucrarii Datelor de
catre JTI, consumatorul adult fumator poate scrie la adresa
dataprotection@3nyble.com sau poate sa contacteze Infoline 021.529.71.11 (numar
cu tarif normal, program de functionare: luni - vineri interval orar 09:00 -
18:00, cu exceptia sarbatorilor legale).
Daca in urma verificarilor efectuate de JTI sau de imputernicitii acestuia se
constata ca un consumator adult fumator a declarat date false/incorecte/care nu
ii apartin sau si-a creat mai multe conturi pe website-urile JTI, JTI va bloca
toate conturile consumatorului adult fumator in Platforma MyPass respective si
va lua toate masurile descrise in regulamentul campaniei respective.
JTI foloseste Datele pentru crearea de profiluri in functie de frecventa de
participare, preferintele, momentul participarii consumatorului adult fumator la
o campanie promotionala si foloseste mijloace automate de transmitere a
comunicarilor comerciale prin email si telefon catre consumatorii adulti
fumatori. JTI nu utilizeaza un proces decizional individual automat inclusiv
prin crearea de profiluri in sensul prevazut la art. 22 alineatele 1 si 4 din
GDPR, in sensul ca nu isi bazeaza deciziile exclusiv pe prelucrarea automata a
Datelor intr-o maniera care sa produca efecte juridice cu privire la
consumatorii adulti fumatori sau care sa ii afecteze in mod similar intr-o
masura semnificativa.
G. Securitatea Datelor. Masurile tehnice si organizatorice
JTI aplica si solicita imputernicitilor sa aplice masurile tehnice si
organizatorice necesare in vederea asigurarii protectiei si securitatii Datelor,
conform articolului 32 din Regulamentul General privind Protectia Datelor cu
Caracter Personal (inclusiv a Masurilor tehnice si organizatorice implementate
in grupul de societati JTI). JTI poate sa modifice/schimbe aceste masuri la
diverse intervale de timp in functie de progresul tehnologic. Acest lucru
inseamna ca masurile vor fi inlocuite cu alte masuri care servesc acelasi scop
si sunt dezvoltate sa asigure protectia impotriva riscurilor, atacurilor si
incidentelor potentiale. Mai multe detalii cu privire la Securitatea Datelor.
Masurile tehnice si organizatorice implementate de JTI se pot obtine scriind pe
adresa dataprotection@3nyble.com sau sunand la Infoline Infoline 021.529.71.11
(numar cu tarif normal, program de functionare: luni - vineri interval orar
09:00 - 18:00, cu exceptia sarbatorilor legale).